ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بهره‌برداری ۷ برابری نیروگاه‌های تجدید‌پذیر در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۰۶۰۶۲
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
بهره‌برداری ۷ برابری نیروگاه‌های تجدید‌پذیر در سال ۱۴۰۳
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: در سال ۱۴۰۲ با همت تلاشگران صنعت برق، رکورد تاریخی احداث نیروگاه‌های حرارتی در کشور شکسته خواهد شد و انقلابی در احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر سال آینده در کشور ظهور خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یزدان رضایی در حاشیه چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال صنعت آب و برق کشور گرامیداشت "سردار شهید قاسم سلیمانی" در مشهد در جمع خبرنگاران با تشکر از کارکنان صنعت آب و برق که با تلاش جدی و شبانه روزی خود آب و برق مشترکان شهری و روستایی را در تابستان ۱۴۰۲ تامین کردند، اظهار داشت: در تابستان گذشته با وجود گرمای بی سابقه و افزوده شدن ۲ میلیون مشترک جدید خانگی، علاوه بر تامین برق مشترکان خانگی، ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت هم در مصرف برق خانگی نسبت به سال ۱۴۰۰ صرفه جویی شد بدون اینکه هیچ مشترکی احساس نارضایتی کند.

رضایی افزود: این اقدام ارزشمند در سال "مهار تورم و رشد تولید" منجر به افزایش تحویل برق به صنایع و بخش مولد به میزان ۲۵ درصد شد و برای اولین بار در دولت سیزدهم میزان انرژی تحویلی به بخش‌های مولد و صنعت از بخش خانگی در ۶ ماهه اول سال پیشی گرفت که افتخار بزرگی است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ با همت تلاشگران صنعت برق، رکورد تاریخی احداث نیروگاه‌های حرارتی در کشور شکسته خواهد شد، از ظهور یک انقلاب در احداث نیروگاه‌های تجدید‌پذیر در سال آینده خبر داد و اعلام کرد: بیش از هفت برابر آنچه، قبلا در این بخش به بهره برداری رسیده در سال آینده وارد مدار خواهد شد.

وی اقدامات موثر حوزه آب شرب را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در دو سال فعالیت دولت سیزدهم در قیاس با دولت‌های قبل ۱۵۰ درصد اهداف چهار ساله طرح‌های آبرسانی محقق شد و در پایان برنامه هم بیش از ۳۰ درصد آب مورد نیاز کشور از محل آب‌های سطحی تامین خواهد شد.

معاون وزیر نیرو همچنین سال آبی جدید را دارای مشکلاتی دانست و اظهار امیدواری کرد با اقدامات جهادی کارکنان صنعت آب و برق، مردم شریف ایران با کمترین دغدغه و نگرانی تابستان ۱۴۰۳ را سپری کنند.

رضایی با اشاره به حضور ۶۰۰ ورزشکار و ۴۹ تیم از خانواده بزرگ وزارت نیرو در این دوره از مسابقات که تا ۲۸ دی ماه سال جاری در مشهد در حال برگزاری است، اظهار داشت: این آمار درمقایسه با سال قبل از جهش چشمگیری برخوردار است.

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات ضمن این که نشاط را در خانواده صنعت آب و برق افزایش می‌دهد، روحیه همکاری، تعاون و هم‌افزایی را در بین همکاران به ارمغان خواهد آورد.

رضایی از دبیر شورای ورزش وزارت نیرو و مسئول هماهنگی مسابقات صنعت آب و برق کشور خواست از این نوع مسابقات و رویداد‌ها علاوه بر مجموعه کارکنان برای خانواده‌های آنان نیز در سال ۱۴۰۳ تدارک ببیند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو بر توسعه ورزش همگانی در میان همکاران صنعت آب و برق تاکید کرد و گفت: وزارت نیرو با وجود مضایق مالی در پیشبرد پروژه‌ها، در امر ورزش محدودیتی در تامین منابع ندارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->